[LUGOS] Streaming

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Mon Jun 17 22:03:20 CEST 2002

Živjo!

Dne ponedeljek 17. junij 2002 07:55 je Miha Zadnik napisal(a):

> Na letošnjem LiFe se obeta streamanje predavanj (sicer ne čisto sigurno).
> V primeru, da bo to vseeno izvedeno, me zanima, kakšne povezave imajo
> tisti, ki jih streami s predavanji zanimajo, da bomo nastavili primerno
> kompresijo streama.ars2

1. RealServer si lahko sposodimo. Glede MP3 nisem preprican.
2. Z Arnesom potekajo debate o tehnicni postavitvi za streamanje preko MBONE.
3. Videa ne bo zaradi preozkega pretoka, pomanjkanja znanja ter ustrezne
strojne opreme. Upam, da prihodnjic O:-).
So pa v teku priprave, da se predavanja posname in ponudi na lugosovi domaci
strani.
4. Miha tvoja kista je preslabotna za zadano nalogo... potrebno bo poiskati
kaj drugega.

--
best regards,
Rok Papež.