[LUGOS] Streaming

Miha Zadnik zadnimih at gw.gimb.org
Mon Jun 17 14:01:18 CEST 2002

On Mon, 17 Jun 2002, Tomaz wrote:

> Kaj je problem videa? vsaj kak webcam ? mogoce ne stream ampak da se
> vsaj snema.. ceprav je stream cisto vredu ze  bw=nekaj kilo
Problem videa je to, da bo stream servala moja kišta, ki a) nima video-in
kartice, b) je počasna kot sto hudičev (t.j. 300 MHz; eni pač nimamo
denarja za nov računalnik vsako sezono), c) video zakompicira stvar 300%.

> Ce ni videa potem sigurno mp3.Ce je video+zvok je precej manj
> platformskih tezav z real.
Jaz (osebno!) bi šel na Real, ampak vem, da bi me eni postran gledal,
ker je Real optimiziran za Win, pod Linuxom je pa bolj t'ko z Realom.
Primer: Pod eno čudno distribucijo (ne vem katero) je RealPlayer deloval
samo enkrat: takoj potem ko si ga inštaliral. Potem pa nič več.

--
Miha Zadnik