[LUGOS] Streaming

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Jun 17 12:04:16 CEST 2002

On Mon, 17 Jun 2002, Jure Koren wrote:

> [...]

Odvisno od lokacije, ampak recimo 10 Mb/s kot eno srednjo vrednost.

> 64kbps mp3 je popolnoma dovolj dobra kvaliteta da se predavatelja
> razlocno slisi. Tisti ki imajo pocasnejse povezave bodo seveda lahko
> predavanja pobrali iz arhiva, ker streamanje pac ne bo slo. Snemati
> bi bilo dobro tudi v 128kbps stream, ki bi bil primeren za objavo
> tudi na npr. radiu.

Kaj, ce bi se ponudilo oboje in bi vsak uporabil pac tisto, kar mu njegovo
omrezje omogoca? Sicer ne vem, kaksno opremo boste imeli na voljo, ampak
kot opcija bi bil zanimiv tudi video.

Predlagam tudi, da se prenos izvede preko MBONE, drugace bo izkoriscenost
omrezja hudo slaba.

Ales

--=20
Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/