[LUGOS] samba, IP-masq, /proc/net/dev

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Sun Jun 16 12:47:40 CEST 2002

Zivjo

>Katere module pa imas nalozene? Malo cudno mi je da to ne bi delalo,
>morda je finta kje drugje na pa v IP Masq.

Zaenkrat samo ip_masq_raudio in ip_masq_ftp

>Odgovora na to nimam, si pa slucajno pomislil na to da bi promet
>spremljal z mrtg v povezavi morda z rrdtoolsi in rrdstats?

MRTG sem ze uporabljal, ampak mi je pokazal samo hitrost prenosa, kar me
niti ne zanima. Rad bi vedel, koliko prometa od zacetka meseca je slo
skozi linux (zaradi omejitve pri providerju). Ker zdajle zaradi izpitov
nimam casa, sem hotel ubrati najlazjo varianto; na zacetku meseca cat
/proc/net/dev > file, na koncu meseca pa spet in odstejem... Pa ne dela
vedno.
Za rrdtools in rrdstats sem pa zdajle prvic slisal, tako da hvala za
informacijo:) Bom pogledal takoj po izpitih.

lp

        Bostjan