samba, IP-masq, /proc/net/dev

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Sun Jun 16 11:38:28 CEST 2002

Zivjo

Tri vprasanja imam:

1. V sambi bi rad naredil home direktorije uporabnikov locene glede na
IP racunalnika, s katerega uporabnik dostopa. Zataknilo se mi je pri
avtorizaciji, namrec ne glede na to, kaj naredim, nikoli user ne more do
svojega direktorija. Ali hoce samba uporabnisko ime in geslo prazno
(windowsi pa posljejo par, s katerim se je uporabnik logiral v svoj
racunalnik), ali je pa vseeno, kaksno je geslo, hoce pa uporabnisko ime
prazno. Sam lahko s smbclient naredim vse, ker lahko vpisujem poljubna
gesla/up. imena. Prav tako mi glede na IP najde pravi home direktorij,
tako da ocitno ostalo dela. Taka je trenutna konfiguracija:

   comment = Home Directories
   browseable = yes
   writable = yes
   guest ok = yes
   guest account = sambag
   force group = sambag
   force directory mode = 0660
   force create mode = 0660
   force directory security mode = 770
   path = /home/samba/home/%I

security je zaenkrat nastavljen na "share". Poizkusal sem tudi z "user"
in prav tako ne dela. Lepo bi bilo, ce bi se dalo tezavo resiti na
linuxu, ker je windowsov okoli 50 ali celo vec. Mogoce kdo ve, kaj bi
bilo treba naresti?

2. Ali mogoce ve, zakaj preko linux gatewaya, ki dela IP-masqurading, ne
bi bilo mogoce prenasati stisnjenih strani. Sprasujem, ce ima kdo idejo
ze v glavi, ker me tam, kjer naj bi bila ta tezava, se ni bilo, pravijo
pa ljudje, da jim browserji nocejo sprejemati stisnjenih podatkov. Ali
moram naloziti kaksen modul, da bo to delalo, ko recimo za ftp?

3. S pomocjo /proc/net/dev poikusam spremljati promet na mrezi.
Najboljsa varianta to ni, ker se mi na vsake toliko casa stevec ocitno
obrne in pri odstevanje dobim negativno vrednost. Zanima me, ce se da ta
stevec postaviti na nic? Brez reboota, brez da bi mreza nehala delat.
Najbolje bi bilo s kaksnim ukazom, ali recimo cat "0"> /proc/nekaj.
Mogoce ve kdo iz glave? Aja, ali mogoce kdo ve, koliko je ta stevec
dolg? Koliko bajtov moram prenesti po mrezi, da se stevec obrne?

Hvala za pomoc

lp

        Bostjan