[LUGOS] prioriteta na mreznem nivoju

Jure Koren jure at aufbix.org
Fri Jun 7 15:10:30 CEST 2002

Viestissä Perjantai 07 Kesäkuu 2002 15:08, Damir Horvat kirjoitti:
> ja ponavadi za to skrbijo mrezni protokoli, kot so ospf, bgp in podobni.

Meni se pa zdi da je fant hotel vedet kako se omeji dolocenega uporabnika
na dolocen bandwidth (recimo user janez ima max. 350kbps pasovne sirine,
pri tem da imajo interaktivni protokoli prioriteto 80, bulk pa 20), ali
pa kaksne podobne omejitve. Za to se uporablja tc v kombinaciji z iptables.

Za podrobnosti se obrni na advanced routing howto (je na linuxdoc).

--
Jure Koren, n.i.
jure at aufbix.org