[LUGOS] Kernel panic

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jun 6 21:15:36 CEST 2002

On Thu,  6 Jun 2002 20:46:10 +0200 (CEST)
matjaz85 at yahoo.com wrote:

> Zdravo!
>
> Se enkart hvala vsem, ki sodelujete.
> Ja, probal sem suse 7.2 cdje in zbral rescue mode, ampak to verjetno
> nic ne pomaga. Mislim da se obnasa kot da bi na hitro instaliral novi
> linux.
ja, tko se mora obnasat :) osnovni sistem nalozi s cdja, potem pa ti
ponudi nekaksen shell, kjer lahko kaj malega postoris. kaj tocno in kako
tocno, ti lahko pove kak suse znalec.

> RAMDISK: Couldn't find valid RAM disk image starting at 0
kernelu reces, da naj uporablja initrd, vendar ga ne najde. zato se
spomni, kake parametre si podal mkinitrd-ju, ker je eden izmed njih tudi
lokacija ramdiska.

> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:46
03:46 ?? to je pri meni nek tty device ... ce ves na pamet, na kateri
particiji na katerem disku imas root, ga podaj kernelu, sicer pa zbootaj
tiste cdje v rescue mode in si oglej vsebino /etc/fstab in output
komande fdisk -l /dev/tvojdisk (hda, hdc, sda, karkolizepac).

--

Jure Pecar