[LUGOS] Kernel panic

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jun 6 20:18:29 CEST 2002

On Thu,  6 Jun 2002 20:03:20 +0200 (CEST)
matjaz85 at yahoo.com wrote:

> Zdravo!
>
> Saj pravim - lilo uporabljam. Ja, pognal sem samo mkinitrd. Potem pa
> se lilo. In resartal. Jah, vsebine ti pa ne morem povedati - ne morem
> dostopiti do linuxa;-) Ali pa se motim?

mkinitrd ti glede na to, kaj imas napisano v /etc/modules.conf, pripravi
ustrezen initial ramdisk. s kakimi parametri si ga pognal? zveni kot da
ti ne nalozi ali modula za tvoj krmilnik diska ali pa modula za tvoj
filesystem. ne vem, kako ima suse pripravljen kernel, vem pa da ima
redhat kot ene izmed redkih stvari v kernel staticno prevedeno podporo
tako za ide kot za ext2, tako da se masina do neke mere dvigne tudi brez
ramdiska.
ce utegnes prepisati z zaslona vse vrstice, ki se ti zdijo pomembne,
vkljucno z zadnjo (kernel panic), bomo vedeli, kaj je vzrok; da pa ga
odpravis, pa ne bo slo brez medija, s katerega bos dvignil svojo masino.
verjento bodo tudi starejsi suse cdji zadostovali.

--

Jure Pecar