Kernel panic

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Thu Jun 6 19:29:20 CEST 2002

Zdravo!

Najprej hvala vsem, ki ste mi odgovorili na problem. No ja, stanje je zaenkrat se enako.
Kako je izgledala vsa situacija. Sem novinec (nimam prevec pojma, zato tudi to sprasujem) in imam suse 8.0 nekaj tednov in mi je lepo delal (razen nekaj tezav s hardverom in hrosci). Nato pa sem po navodilih na strani

http://www.kde-look.org/content/show.php?content=2038

probal zamenjati uvodni bootsplash, po postopku, ki je naveden na zgornjem naslovu:

Just put it at /usr/share/splash and rename it as bootsplash-1024x768.jpg.
Then run as root "mk_initrd" and "lilo".
Reboot and see...

In od takrat naprej, ko sem tako ravnal, se mi, ko izberem v lilu "Linux", zacne sistem nalagat brez slike v ozadju in se ustavi z utripanjem tipkovnice in kernel panicom. Ce pa izberem "Linux - Safe Settings", je slika v ozadju (stara), ampak se vseeno ustavi z enakim errorom.

Torej ne morem nikakor v linux, ne pride v postev spreminjanje kakih datotek. Razen ce se da med zagonom liloja pritisniti npr. kaka kombinacija tipk, ki to omogoca. SuSE 8.0 CDjev pa zal trenutno nimam na voljo - zadeva bi bila bistveno lazja.

Ali lahko kaj naredim s starimi cdji od SuSE 7.2. Pa s starimi bootdisketami?