[LUGOS] kernel panic

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Jun 6 18:31:01 CEST 2002

Pomoje si dal novi kernel in nisi vkljucil podpore za tvoj tip trdega
diska, ce pa to ni to, potem pa:

lilo prompt: linux init=/bin/bash

in popravis zadeve brez boot diskete. V trenutnem kernelu mora biti jasno
driver za disk in filesystem, drugace ne bos mogel zmontirati ustrezne
particije za popravilo kaksne config datoteke.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 06.Jun 2002 @ 18:21 CET
Public PGP Security Key @ http://rok.fpp.edu/pgp.txt