[LUGOS] Sendmail errorji

Iztok Daneu iztok.daneu at rzs-hm.si
Thu Jun 6 10:59:23 CEST 2002

Zivijo,

On Wed, 5 Jun 2002, Nejc Skoberne wrote:

> A kdo ve kaj bi lahko bilo v tem primeru narobe? Kaj z diskom? "to"
> naslovi so vedno isti - in tega je v logu ogromno.

Glede na to da so naslovi vedno isti potem je skoraj gotovo kaj v tvoji
sendmail konfiguraciji, ali kje blizu. Sam sem enako sporocilo o napaki
dobival, ko sem enkrat [1] nekaj posteno "zabluzil" v procmailrc datoteki.

Poskusaj sendmail startati z "-X /path/to/logfile" (se mi zdi),
zgeneriralo ti bo res podroben SMTP log v katerem bos mogoce lahko nasel
kaj uporabnega.

[1] ehh ko bi le bilo samo enkrat

lp,
	iztok
--
Kramer's Law:
	You can never tell which way the train went by looking at the tracks.