druga graficna kartica

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Tue Jun 4 21:26:46 CEST 2002

Zivjo!

Iz ene stare nedelujoce masine sem potegnil graficno kartico, "Trident
TVGA 8900C" (tako pise na cipu) in jo dal v svoj racunalnik (na ISA,
seveda). Ko sem prizgal racunalnik (in sel v BIOS, da se ni zadeva po
nepotrebnem bootala), sem ugotovil, je masina to kartico zaznala kot
primarno in sem torej nanjo priklopil zaslon. Do tukaj vse v redu. Potem
sem sel iz biosa in masino se enkrat zagnal, pri cemer je pa je bila slika
nenadoma crno-bela. Barve sem dobil nazaj samo, ce sem zaslon odkljucil,
resetiral masino in sele nato prikljucil zaslon nazaj.

Zdej pa tri vprasanja:

   - se komu sanja, kaj je vzrok tega color/mono preklapljanja

   - kako bios doloci, katera kartica je primarna (v racunalniku je se S3
     virge na PCI), sem brskal po nastavitvah in nisem odkril nicesar

   - kako bi taksno kartico v Linuxu lahko najbolje porabil, oziroma kaj
     zanimivega bi se dalo narediti z dvema graficnima karticama v
     istem racunalniku

Lep pozdrav,
Andrej