[LUGOS] latex2e, fonti v matematicnem okolju

Saso Zivanovic zivanovic at student.fmf.uni-lj.si
Tue Jun 4 17:28:39 CEST 2002

V plain TeXu bi šlo. Uporabiš ukaze \textfont, \scriptfont, \scriptscriptfont
za zamenjat fonte. TeX uporablja družino 0 za 'navaden' tekst, 1 za v
matematičnih formulah, naprej ne vem.
Ti napišeš na začetek 10pt dokumenta:
\textfont1=\tenrm
\scriptfont1=\sevenrm
\scriptscriptfont1=\fiverm
Če rabiš 12-ko, si poglej nekje številke.  Ti ukazi upoštevajo grupiranje, se
pravi lahko napišeš
$\textfont1=\tenrm BLABLA$   $BLABLA$
pa bo prvi BLABLA pokončen, drugi pa poševen.

V LaTeXu tak globalen hec ne deluje (pa vsaj jaz sem si moral še font \tenrm
definirat, ne vem, kje ga ima spravljenega: \font\tenrm=cmr10  ).  Tam mi je
uspelo kvečjemu za celo enačbo:
$\textfont1=\tenrm BLABLA$,
kar pa lahko dosežeš že brez muje z
$\rm BLABLA$
Sicer pa je tako prav. Upam, da ne nameravaš *matematičnega* teksta pisat v
pokončnih črkah, se pravi, da je itak najbolje, da si definiraš ukaz, ki
naredi matematično okolje in uporabi zgornji trik.

LP,
Sašo

P.S. Če pa pripraviš LaTeX do tega, da bo globalno upošteval \textfont1=...
ali kaj podobnega, mi le povej.