CAD programi

Sebastjan KOMPARE sebastjan.kompare at amis.net
Mon Jun 3 13:45:19 CEST 2002

Živijo vsem!
Enkrat ste mi že pomagali iz stiske, zat se zdaj še nekrat obračam na Vas.
Zanimam se za bodisi download, bodisi nakup programa za CAD (Computer Aided Design) za Linux (imam SuSE Linux 7.1 Pro). Dosedaj sem namreč v Windowsih bil prisiljen uporabljati (pol)ilegalno programsko opremo podjetja AutoDesk, konkretno Mechanical Desktop 4.0 z vgrajenim AutoCAD -om 2000. Problem je namreč v tem, da sem še dijak (Srednja strojna šola Ljubljana) in kot tak nimam ravno milijona tolarjev za nakup legalne programske opreme, ki pa jo zaradi enostavnosti risanja v primerjavi z ''navadnim'' - ročnim risanjem skoraj ''moram'' uporabljati, saj je konec koncev zaželjeno, da ''obvladamo'' AutoCAD.
Torej moje vprašanje se glasi:
Kateri (zmoglivejši) CAD program naj si omislim? Poleg cene je namreč tudi pomembna združlivost s AutoCAD formatom .dwg, saj moram risbe dati izrisati podjetjem, ki imajo (ponavadi) AutoCAD in si pač lastijo risalnik, ki si ga tudi ne morem omisliti in pa tudi zmožnost izdelovanja kompliciranih 3D risb oz. delov. Po možnosti bi si želel tudi knjižnice standardni strojniških delov (vijaki, mozniki, ...) in pa tudi predloge standarnih DIN, ANSI, ISO strojniških risb z okvirji in glavami, kosovnicami in podobnim.

Za vse nasvete in ideje Vam bom že vnaprej hvaležen!

Lep pozdrav,
Sebastjan KOMPARE