[LUGOS] novi kernel in lp0

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Jun 1 18:56:52 CEST 2002

Lahko da je novi lp na lp1 ne vec na lp0.
Si kaj spreminjal nastavitve v BIOS-u ?
Konfiguriraj lpd na se kaksen drugi port oz. preizkusi prej ce dela npr:

echo "Testing 123^L" >> /dev/lp0 ali /dev/lp1

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 01.Jun 2002 @ 18:50 CET
Public PGP Security Key @ http://rok.fpp.edu/pgp.txt