[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: [LUGOS] Predavanja...

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Mon Jul 1 09:25:36 CEST 2002

On Mon, 1 Jul 2002, David Klasinc wrote:

> Seveda se delno strinjam z napisanim. Vsekakor sem pa menja, da lugosove mailing
> liste niso kraj kjer bi se lahko o tem pogovarjali. Sestanek UO ja.. ampak ne
> mailingliste.
JE pravi kraj, ker gre za zlorabo ljudi! Jaz sem vas/jih opozoril, kaj
delate z njimi.

> Kljub vsemu menim, da ZOTKA nekaj malega naredi za Lugos saj nam je brezplacna
> reklama, ker nas vabijo na vsako njihovo prireditev in razna tekmovanja.
> Zastonj? Ja mogoce, ampak se imamo priloznost pokazat in ce se je komu treba
> pokazat je to mladina...
ZOTK-a je za vse to predobro placana. Vem kaj govorim.

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 5 381 265;  +386 (0)2 5 381 266