[LUGOS] APC UPS

Matjaz Terpin matjaz.terpin at ultra.si
Thu Jul 4 09:14:56 CEST 2002

Zdravo!

Danilo Godec wrote:

>Kaj pa je zate 'navaden' 9 pinski kabel?
>
>Sicer pa, poglej si http://www.apcupsd.com/. Tam poš nekje med
>dokumentacijo (mislim, da v 'The APCUPSD Users Manual') našel opise
>različnih kablov. Kateri bo pravi zate, pa boš moral sam ugotovit.

Še en link na to temo: http://www.exploits.org/nut/ . Ta zadeva je malo
bolj komplicirana od apcupsd-ja, ampak pokriva pa kar precej različnih
UPSov. APC-jevi smart UPSi preverjeno delujejo s to zadevo, prav tako
tudi nekatere "dumb" baterije. Kable pa sem zlotal sam po NUT-u
priloženih navodilih.

Če se greš sistemca boš verjetno prisiljen uporabljati različne UPS-e,
zato bi ti v tem primeru priporočal NUT, da ne boš ob vsakem novem UPS-u
odkrival tople vode. Če pa rabiš samo en UPS za doma, pa najbrž ni treba
komplicirati in je apcupsd čisto OK.

LP!

        Matjaž