[LUGOS] inet file sharing / linux

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Thu Jul 4 09:01:39 CEST 2002

Poizkusi LimeWire, zadeva sicer deluje pod Javo, samo je dokaj stabilna,
če uporabljašBlackDown werzijo le-te . Meni stvar čisto ok funkcionira.

lp

Igor Kolar je
rekel(la):
> Windowse bom dal v pokoj in zacel delati izkljucno na linuxe. V ta
> namen
rabim meti pod streho tude en delujoc internet file sharing
> network (mp3 and stuff).
>

> Po pricevanjih strani Drogart (no jokes, pls) naj bi AudioGallaxy, ki
> da je imel
klienta za linux, pred casom preminil (?). gtk-gnutella kot
> front-end je sicer ql in najde
dosti, vendar se vecina push requestov
> konca neuspesno (stari gnut je bil selo bolj
uspesen .d). FAST-TRACKOVI
> otroci (Kazaa, Morpheus)  ne kazejo zanimanja za to platformo
..

> Kaj naj uporabim, kar po moznosti celo spodobno dela?
> -ike

Borut
Rozman
Zipp design