[LUGOS] Priponke ali attachmet

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Wed Jul 3 15:02:17 CEST 2002

himba wrote:

> po moje problem ni na tvoji strani, ker itak dobis mejl "tak kot je",
> kot ga poslje posiljatelj...
> npr. v mozilli lahko nastavis na kak nacin bos poslal mejl (vsaj za
> reply). edit-preferences-mail&news-composition
>
> lp, himba

Tudi za pošto, ki jo boš odposlal se da v Mozilli  napraviti v katerem
formatu želite poslati pošto.
Pojdite EDIT-PREFERENCES Izberite mail&newsgroup-Send format
Na voljo imate samo tekst (convert the message to plain text), samo
HTML(send the message in HTML anway),
tekst in html(send the message in both plan text and html) Imate pa tudi
možnost da sami naknadno določite format
sporočila(ask me what do to)

Kot nekdanji uporabnik Netscape Comunicatorja 4.78 vam lahko povem da
prvi dve obliki sporočila Messanger iz
prej omenje skupine programov prikaže tako kakor je bil poslan. Če nisem
želel  da se mi je besedilo ki je bilo poslano kot
tekst in html(send the message in both plan text and html) prikazalo kot
priponko sem moral vklopiti opcijo View attachment inline

Pa še vprašanje iz moje strani. Kako se v Chatzila pravilno zapiše ukaz
SERVER da me bo priključil na irc.uni-mb.si
strežnik?  Ali je možno vsebino klepeeta ki ga imam z nekom shraniti?

Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi (Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net

ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843