[LUGOS] tezave s sprejemanjem poste

matjaz.prelog at amis.net matjaz.prelog at amis.net
Wed Jul 3 10:21:41 CEST 2002

Citiranje Ales Smrdel <aless at nikita.fri.uni-lj.si>:
> Kot sem dejal, je mozen telnet na port 25 na vseh racunalnikih na fri
> samo znotraj omrezja (kolikor je meni znano), tako da je vsak tak telnet od
Žal se ne spomnim tako točno.

> tako da je vsak tak telnet od zunaj na katerikoli racunalnik na fri obsojen
> na neuspeh (po mojem).
Ni nujno. Ker, kaj narediš z "telnet hostname.domainname 25" ? Odpreš TCP
socket na SMTP port neke mašine, zato da bi mašino stestiral. Pač moraš poznati
SMTP/ESMTP komande in mu jih ročno vpisuješ. Lahko se telnetaš na port 80 in mu
vpisuješ HTTP komande. Ali 110 in mu vpisuješ POP3 komande. Ko sem še delal pri
Amis.Net, sem ogromno mašin tako stestiral. Ta "pravi" telnet pa je na portu
23, kot ze tako ali tako vsi vemo. Torej, poizkusiti prepričati administratorja
požarnega zidu na FRI, da ti spusti SMTP na tvoj IP, po mojem ni greh. Sploh če
laufaš postfix, ker je zelo secure. In pa, pazi na openrelay.

> Delal pa mi je lokalno!
Ja, ker si za požarnim zidom.

LP,r.