[LUGOS] SLO distribucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Wed Jul 3 10:18:44 CEST 2002

On Tue, Jul 02, 2002 at 06:51:47PM +0200, Gregor Ibic wrote:

> Največ v dejstvu, da bi bila SLO distribucija. Morda zgleda malce neumno,
> vendar je dobro
> imeti referenčno distribucijo. Na primer postavi si vprašanje, katero
> distribucijo bi ti predlagal za uporabo v državni upravi?
>
> Drugo. Privzeto naj bi imela slo nastavitve ter osnovne referenčne
> aplikacije. Izbran upravljalnik oken, referenčne nastavitve okolja.
>
> Tretje. Lahko bi bila pripravljene skripte za priklop na inet. Zdi se mi da
> je še vedno težavno se prikačit na internet, če vsaj malo ne veš za kaj se
> gre. Da mi kdo ne omeni kppp, ki bolj nagaja kot pa dela.

> [...]

Mogoce bi bilo dobro imeti eno slovensko distribucijo,
pripravjeno da ze po osnovni namestitvi ustreza
80% slovenskim uporabnikom, da delajo sumniki,
pripravljene skripte za klicni dostop in ADSL, ...
primerno za zacenike, ki si sami hocejo namestit Linux

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver