[LUGOS] SLO distribucija

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Tue Jul 2 18:51:47 CEST 2002

Največ v dejstvu, da bi bila SLO distribucija. Morda zgleda malce neumno,
vendar je dobro
imeti referenčno distribucijo. Na primer postavi si vprašanje, katero
distribucijo bi ti predlagal za uporabo v državni upravi?

Drugo. Privzeto naj bi imela slo nastavitve ter osnovne referenčne
aplikacije. Izbran upravljalnik oken, referenčne nastavitve okolja.

Tretje. Lahko bi bila pripravljene skripte za priklop na inet. Zdi se mi da
je še vedno težavno se prikačit na internet, če vsaj malo ne veš za kaj se
gre. Da mi kdo ne omeni kppp, ki bolj nagaja kot pa dela.

itd...

Problem je tudi podpora uporabnikom. Pri določenih okoljih lahko rečeš
klikni zgoraj levo in levi uheljček, ... pri raznoraznih namestitvah linuxa
pa je to težavno

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.