[LUGOS] instalacija preko pcmcia mrezne kartice

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Tue Jul 2 16:40:55 CEST 2002

Rok Papež wrote:klllll

>Živjo!

>Jaz sem vedno za dostop preko mreze uporabil bootnet.img

Očitno kartica ni podprta v pcmcia-cs.   Pred časom se je dalo dobiti
gonilnike
za linux, zdaj pa proizvajalec podpira samo še windoze.

CD je začasno oživel, tako da sem lahko namestil linux. Ko skušam prevesti
source (modul za pcmcia mrežno kartico), javi polno napak (tule so le
nekatere
najpogostejše):

silspe.h:291: warning: `struct device' declared inside parameter list
o) speloc.h:12: field `stats' has incomplete type
o) /usr/src/linux-2.4/include/asm/string.h:375: warning:
       inlining failed in call to `__constant_c_memset'
o) spe_cs.c:455: conflicting types for `spe_config'
Na enem starejšem linuxu je zadeva delala b.p.  Očitno je težava v
kompatibilnosti
za nazaj.  Bi se to dalo kako rešiti?

Jure