[LUGOS] Diva ISDN USB

rok lugos at s-je.sik.si
Mon Jul 29 16:44:10 CEST 2002

On Mon, 29 Jul 2002, Matjaz Rihtar wrote:

> Hi!
>   Glede na aktualno ponudbo Telekoma me zanima, ali kdo uporablja
> (prakticno) Diva ISDN USB adapter pod Linuxom?
jst sm tud mel priloznost dobit divo.. pol je pa prisu prijazni telekomovc
pa nam prklopu isdn (duo al duet.. neki takega) kjer za 5 cukov dobis se
divo.. in reku, da ce zelim, se lahko odlocim za stollmanna.. nism
premisljal 5 sekund pa vzel stollmanna :)

> Ce ga, ali je mozno pod Linuxom zdruziti oba B kanala v eno 128 Kbps
> linijo?
ce ti ga uspe prklopit.. pol more gret tud v 128kbps nacinu.
jst se zaenkrat se nism kaj dosti poglabljal v stollmanna pa mi se to ni
uspel. sploh pa ni sile. uporablam arnes pa volja. prvi ne omogoca uporabe
dveh kanalov hkrati, za drugega pa ne vem. verjetn obstaja kak at ukaz
(vsaj kar se serijskih isdn vmesnikov tice).

lp, rok.