DynDNS (Bind9)

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Jul 26 21:56:09 CEST 2002

Pozdravljeni.

Kaj bi mi lahko kdo pomagal nastimati dynamic update dolocenega imena v
DNS-ju.

Pojasnilo:
Na serverju, kjer gostuje domena domena.si lavfam Debian Woody z Bind9.
Nekje imam eno Debian Woody masino, ki je prikljucena na net preko
ADSL-ja. Rad bi, da bi masina.domena.si vedno kazal na IP od te ADSL
masine.
Zal mi dokumentacija od BIND9 ni nic pomagala, tako da sem sel iskati po
netu in v bistvu nisem nasel nic koristnega. Edino kar sem do zdaj
ugotovil je, da moram uporabiti 'update-policy' v zone definiciji v
named.conf. Prosil bi za pomoc (po moznosti konkreten example kaj moram
kaj napisati).

Hvala in lp,
Dezo