[LUGOS] suse 8.0 in�talacija

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Wed Jul 24 17:10:20 CEST 2002

LP,

Sicer pa ne vem zakaj ne bi kdo tudi za Linux kaj malega prispeval in ne samo
vlekel dol z neta kot odpihnjen. Jaz in se dva kolega smo prilozili skupaj za
profesionalno verzijo Susa 8.0 in mi ni prav nic zal. Lahko pa tudi malo
pobrskate po netu in boste videli, da je moral Suse, pa se ene par kompanij,
odpustiti nek delez zaposlenih. To pa zagotovo ni znanilec povecanih prihodkov
iz prodaje.

G.

--
Gorazd Brumen