[LUGOS] suse 8.0 inštalacija

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Wed Jul 24 14:23:06 CEST 2002

Lep pozdrav!

Jaz nisem noben ekspert, ampak tvoje delo se mi zdi pomalem sizifovo.
Mislim, da pri Suse-u (ali kakorkoli ze Toporisic tole sklanja) za CD-je ne
zaracunavajo zastonj. Nimam pojma, kako se naredi instalacija.

Ce pa zelis, ti lahko v en mejl napisem vso direktorijsko strukturo vseh
sedmih cdjev.

G.

--
Gorazd Brumen