[LUGOS] JAVA in KONQUEROR

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Tue Jul 23 00:21:39 CEST 2002

LP,

Mislim, da imas prav. Ravno malo prej sem odprl neko aplikacijo in ko sem
dodal toolbar se ni dodal pod menije, kamor ga doda KDE, ampak
v novo okno. Tako da bo verjetno tvoja teza drzala. Jaz sicer nimam pojma o
Wmanagerjih in Xlibu ampak sem mislil, da bo to funkcioniralo.

Zamenjati pa WManagerja ne mislim, ker je KDE grd, pa se pocasen povrh vsega.

Hvala se enkrat,
G.

--
Gorazd Brumen