VPN

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Jul 22 19:05:23 CEST 2002

Zdravo.

Rad bi vzpostavil 3 vrste VPN povezave:

1. VPN server <----> VPN server
2. Road warrior <----> VPN server
3. Road warrior (za NATom) <----> VPN server

Iskal sem po netu, preizkusil razne programe; FreeSWAN, SSH Sentinel,
itd. in prebral kar precej dokumentacije. Nekaj variant sem tudi
sprobal in ze kar nekaj noci zapored porabil za vse skupaj.
Sedaj pa me zanimajo vase izkusnje; kateri protokoli so najbolj primerni
za nastete tri nacine povezave, kaksne so priporocljive strojne zmogljivosti
na obeh straneh, kdaj je mozen in kdaj ni mozen in kako je mozen NetBIOS skozi
posamezne VPN tunele (da se Winboxi na posameznih omrezjih vidijo v
omrezni sosescini). Skratka, zelel bi cimvec informacij.

Najlepsa vam hvala.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5