[LUGOS] JAVA in KONQUEROR

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Sun Jul 21 19:54:35 CEST 2002

Hi.

On Sat, 20 Jul 2002, Gorazd Brumen wrote:
> Verjetno hoces verzijo Jave: v vrstici
>
> Path to java executable mi pise
> /usr/lib/SunJava2-1.3.1/bin/java
>
> Sem probal se kaj drugega pa ne zaleze - se slabse - sploh se nic ne prikaze.

Ne, ne zanima me, kateri JRE/JDK imas instaliran, ker ni nujno, da
konqueror uporablja tega za zagon appletov. Browserji namrec tipicno
pripravijo svoj plug-in z SecurityManager-jem in tako kontrolira delovanje
appletov.

Najprej rabim verzijo Conquera, potem izpisek njegove plug-in liste. Potem
URL appleta, ki ga zijas. Bom preveril, kako je z njim.

> Sem probal se kaj drugega pa ne zaleze - se slabse - sploh se nic ne
> prikaze.

Kaj tocno si probal?
-igor