postfix

Bojan Seničar bojan.senicar at siol.net
Sun Jul 21 17:56:10 CEST 2002

Hi

Imam eno "težavico". Kako bi lahko postfix-a prepričal da bi mi skril notranje ip-je delovnih postaj. Če nekdo pošlje mail z outlookom oz outlook expr. lahko potem v glavi tega prejetega maila vidiš tudi naslednje vrstice:

 by mail.neka-domena.si (Postfix on SuSE Linux 7.3 (i386)) with SMTP id 524AE18089

Rad bi pa skril ime računalnika in IP. Preizkušal sem z nastavitvami v .cf fajlih pa sicer popravi replay naslov in pravi naslov vendar pa se mi zgornje še vedno pojavi.

Kakšen hint ?

LP
Bojan