[LUGOS] JAVA in KONQUEROR

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Thu Jul 18 21:34:13 CEST 2002

hi..

On Wed, 17 Jul 2002, Gorazd Brumen wrote:
> Java mi sicer dela, vendar se mi okenca ne odpirajo znotraj strani, pac pa
> posebna okna - kjer potem normalno tece tisti applet.

Applet se izvaja v (varnostno) omejenem javanskem okolju; najbrz je to
java plug-in. Ugotovi mi verzijo in potem lahko govorim dalje. Ce ne gre
za SUN-ov plug-in, marvec od koga tretjega (propriatery), je lahko to
njegovo privzeto (in/ali edino) vedenje.

Mozno je tudi, da je applet, ki ga zijas, tako spisan. Poglej se druge, ce
ze nisi.

-Igor