[LUGOS] dual boot

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Jul 18 15:45:44 CEST 2002

Howdy!

Mitja Zabukovec wrote:

>postavil sem instalacijo na removable disk in bi jo rad usposobil tako,
>da se bo lepo bootala na dveh razlicnih masinah, in na obeh kernel
>enake verzije. Kako predlagate, da se lotim zadeve ?

Jaz bi si najprej pripravil dve razlicici XF86config in modules.conf.
Potem bi tam nekje cisto na zacetku bootanja (pri RedHatu je to nekje v
/etc/rc.d/rc.sysinit) scekiral, v kateri masini je trenutno disk. Najbrz
lahko recimo iz spiska, ki ti ga vrne lspci, to ugotovis. Glede na to,
katera masina je to, nastavis softlinka /etc/modules.conf in
/etc/X11/XF86config.

>razlike v masinah:
>različna XF86config in modules.conf
>ethernet oz. modem za network
>CD writer oz. CD ROM

V tisti masini, kjer nimas etherneta, das v modules.conf "alias eth0
off", v drugi pa pac nekaj smiselnega. Sicer ti bo init zajavkal, da
mreze ne more startati, ampak nima veze. Razlika med CD writerjem in CD
rom-om nima veze (v obeh primerih pac z njim delas, kot da je IDE-SCSI
CD-ROM, le pecenje na CD-ROM ne gre). Modem za network pa itak nima vec
veze z samim bootanjem (predpostavljam, da imas dial-on-demand?).

--
Peace!
  Mkx

Peace!