[LUGOS] izdelava boot imagea

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Tue Jul 16 13:22:36 CEST 2002

Hojla,

 v bistvu je memtester 86 ali nekaj takega, ko se zbuta in
 potem ti da meni, mislim pa da je narjen to v linuxu. In
 tista disketa ko se nardi iz tega fila z bin koncnico je
 potem "butasta" in se avtomatsko vse skupi pozene.

 Rad pa bi si v bistvu nardil to stvar na CD kjer ze imam 3
 image enih drugih stvari, zato da mam to na CDju in ne na
 disketi in da si lahko v meniju zberem kako in kaj.

 Uros                            mailto:uros.gruber at sir-mag.com