No subject

Aljoša Španger duhec at volja.net
Tue Jul 16 11:31:57 CEST 2002

Zivijo!
Sem precej začetniški uporabnim linuxov in imam težave z vspostavitvijo povezave
z internetom.
Uporabljam linux distribucijo Mandrake 8.2,zunanji modem U.S.Robotics 56K
Faxmodem V.92 (na Com 2 portu) ter
Volja ponudnika interneta (če je
seveda ta podatek pomemben).
Moj računalnik je AMDXP1800, 256RAM, ATI RAGE¸128PRO,Creative SB Live Value,
plošča GA-7DXR+,imam 2diska  maktor
(windowsi98 so na prvem disku, linuxi pa na drugem),imam pa tudi TV kartico
Winfast 2000XP.

Sedaj pa k mojemu problemu.Ko sem s programom kppp(PPP Version 2.4.1) nastavil
povezavo in hotel vzpostaviti
povezavo z internetom je modem poslal naslednje
podatke:
ATZ
OK
ATM1L1
OK
ATDP 088932480
BUSY

Za pomoč bi bil zelo hvaležen.

LP Aljoša

P.S.
Povezava v win 98 seveda dela ter ni nikakršnih težav.