[LUGOS] i18n Operating system doesn't support locale ""

Bostjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Mon Jul 15 14:32:57 CEST 2002

Sem preveril in i18ndata je instaliran.

Ja, vem da je 2.2 malo zastarel, ampak rpm mi je sel na zivce (sem vseeno bolj navajen dpkg in dselect), poleg tega sem malce prevec eksperimentiral z Linux-om in je bil ze cas za menjavo.

Poskusil sem si instalirati testing woody, pa so bile tezave z Xwindows-i (najbrz kaj trivijalnega, ampak meni se ni dalo ukvarjati s tem).

Se kaksni drugi nasveti?

B.