aja se to

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Thu Jul 11 12:01:21 CEST 2002

Lep pozdrav vsem!

Vprašal bi naslednje: Imam Suse 8.0. Nič si ga nisem posebno konfiguriral.
Vendar mi ob morebitni nepravilni zaustavitvi sistema (recimo da ga moraš
težko (hard) resetirat) ne zažene disk checkinga. Kje se da to nastavit -
mogoče v yast ali pa kar na roke. Sicer moram sam poganjat vse te programčke.

Aja - imam en reiserfs in en ext2 fs pa en fat fs.
Za reiser razumem da ga ni treba preverjat, ker ima journal, za ext2 pa vem,
da je treba. Ob bootu sicer opozori, da je bil nepravilno odklopljen sistem,
stori pa nič.

Hvala za odgovor,

Gorazd