[LUGOS] debian in disk na hde

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Thu Jul 11 09:53:07 CEST 2002

On Thu, 11 Jul 2002, Bostjan Jerko wrote:

> Poskusam instalirati Debian na PC, ki ima HDD na /dev/hde (hda je CD-ROM). Ob boot-u instalacijskega CD-ja mi Debian ne najde diskov in tako seveda cela zadeva pade v vodo.
> Kako resiti zadevo?

V jedru nimas podpore za svoj IDE(UDMA) krmilnik (3. in 4. kanal).
Predvidevam, da je to kaksen Promise ali pa HighPoint krmilnik, lahko
tudi integriran na osnovni plosci.

Za debian potato obstajajo posebej prirejene instalacijske diskete
(Hedrick-ov ide patch za 2.2.x jedra):
ftp://ftp.si.debian.org/debian/dists/potato/main/disks-i386/current/images-1.44/udma66/

Za debian woody pa jih se nikjer nisem zasledil za 2.2.x jedra. Za
woody-ja zato lahko uporabis instalacijske diskete z 2.4.x jedrom:
ftp://ftp.si.debian.org/debian/dists/woody/main/disks-i386/current/images-1.44/bf2.4/

2.4.x jedra ne potrebujejo nobenih patch-ev za omenjene UDMA krmilnike.

lp,
Ales