[LUGOS] proftpd + ssl

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Jul 8 12:47:32 CEST 2002

On pon, 2002-07-08 at 11:03, Damir Dezeljin wrote:
> Ciao.

> Tega ne bom mogel preizkusiti do vikenda zato pa vprasanje:
> Kaj ssl-ftp pomeni, da bom lahko recimo z scp-jem delal na tem ali moram
> imeti posebnega klienta za to? Ce je posebni klient, kaj ves za kaksnega
> za winse in linux (po moznosti oba free)?

Ne ssl-ftp ni enako sftp ali scp, ker nima veze z ssh ampak je dejansko
ftp preko ssl povezave.
Za winse ne vem na pamet, vem da sem nasel 2 klienta, ki naj bi to
podpirala, nobeden od dveh ni bil free.
Za linux imas naprimer na debianu paket ftp-ssl, ki podpira ssl
avtentikacijo prek ftp-ja.

LP

B.
--