[LUGOS] proftpd + sql

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon Jul 8 09:54:12 CEST 2002

Ciao.

> in sicer kako bi proftpdju povedal, naj najprej preèekira geslo iz
> /etc/shadow (ali preko pam-a), ¹ele potem pa naj gre gledat v sql
> bazo?...
Obstaja en parameter AuthoritativeSQL (ali nekaj pdobnega), ki pove, ce
naj gleda SAMO SQL ali tudi PAM oz. karkoli ze. To pa da bi prvo uporabil
PAM in pol SQL, pa zal nisem uspel nastaviti, obratno pa je default
(mislim da je tako :) ).

> pa ¹e nekaj: imam mod_sql 4.08 in v dokumentaciji jasno pi¹e, da se
> direktiva SQLRatios lahko nahaja v <Global> in v <VirtualHost>, no
> pri meni, èe jo dam v <VirtualHost> proftpd ob zagonu zajamra, da se
> omenjena direktiva v <virtualhost> ne sme pojaviti. WTF ?! :)
> Ideje?
Enkrat sem imel podobne tezave - odpravil sem jih tako, da sem prgledal se
enkrat ce sem vse prav napisal (velike, male crke,...).

BTW: Zdaj pa se jaz eno vprasanje:
Ob zagonu mi proftpd vedno javi, da ne najde nekega certifikata
(uporabljam Debian Woody), sklepam, da je to za kaksen secure FTP ali kaj
podobnega, a v manih in niti v FAQ nisem nasel nic na to temo - kaj ima
kdo kaksen hint oz. kaj za vraga je sploh to?

Lp,
Dezo