[LUGOS] Enostavna grafika v Javi - vprasanje
Matej Spiller
Matej.Spiller at siol.net
Sun Jul 7 23:12:54 CEST 2002
> Ze cel dan sem zgubil z grafiko v javi. Rad bi naredil en class, ki bi mu
> podal recimo velikost in kot vektorja hitrosti, on pa bi mi vrnil graphic
> objekt, katerega bi lahko pol uporabil v paint() metodi - v bistvu moram
> risati vec vektorjev - vektorski diagram.
Jest bi naredil en class MyVector pa implementiral paint funkcijo, ki jemlje
kot paramter Graphics. Potem pa v njem delas tko kot v paint eventu. Sam
graphics bi jemal verjetno dosti memorija za vsak vector, right, da ne
omenimo se problem transparentnosti. Pa mas lohka recimo array vectojev pa
pol v for zanki izrisujes pac vse vectorje.
class MyVector {
int x,y,angle, speed;
void paint(Graphics g) {
g.drawLine (x,y,..,..);
}
}
MyVector v = new MyVector();
//nastimas parametre
void paint(Graphics img) {
v.paint(img);
}
lp, Matej
btw: a ne sodi to bl v lugos-prog listo
More information about the lugos-list
mailing list