[LUGOS] Enostavna grafika v Javi - vprasanje

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Sun Jul 7 20:24:55 CEST 2002

On ned, 2002-07-07 at 19:13, Damir Dezeljin wrote:
> Ze cel dan sem zgubil z grafiko v javi. Rad bi naredil en class, ki bi mu
> podal recimo velikost in kot vektorja hitrosti, on pa bi mi vrnil graphic
> objekt, katerega bi lahko pol uporabil v paint() metodi - v bistvu moram
> risati vec vektorjev - vektorski diagram.
>
> Kaj kdo ve kako bi naredil nekaj ala:
> ____
> Shape v = new Graphics();
> v.line(x1,y1,x2,y2);
> v.puscica(...);
> return v;
> ____
> pol pa bi v paint() uporabil ta v nekako:

> [...]

Verjetno bi pac uporabil pitagorov izrek
(a^2 + b^2)^(1/2)
se pravi ti mu podas koordinate dveh tock, pa ti izracuna razdaljo oz dx
in dy, ki pa ju lahko uporabis za izracun kota hipotenuze.
Ti si sicer napisal, da bi podal velikost kota in vektorja, torej bi sel
ravno v obratni smeri kot sem napisal.
y^2 = (h^2 - x^2)^(1/2)
x^2 = ...

Sicer ne vem ce sem ti prav odgovoril, ker ne vem ce sem prav razumel
vprasanje ;)

LP

B.
--