Promise RAID kontroler - vprasanje oz. problem

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sat Jul 6 19:46:26 CEST 2002

Pozdravljeni.

V masini imam PROMISE FastTrak100 Tx2 IDE RAID kontroler (tako masino sem
pac dobil in jo zdaj moram zrihtat). V RAID-ovem BIOS-u sem dva 80G diska
definiral kot RAID1 (mirroring) in prej XP-ji so mi tudi dejansko videli
le en 'virtualen' 80G velik disk.

XP-je sem povozil z Woody Linux-om in namestil gor kernel 2.4.18 z PROMISE
podporo v kernelju. Ko sem bootnil masino, mi Linux najde oba diska (torej
ne le virtualnega) na RAID kontrolerju. Kako zdaj spravim stvar v delo
(rabim mirror)?
Verjetno software RAID ni ravno to kar iscem (z kontrolerjem bi dosegel le
enkraten prenos bo PCI bus-u do RAID kontrolerja pri pisanju, kontroler
pa bi poskrbel za mirror; medtem ko pri software pa bi verjetno dvono
obremenil sistem pri pisanju)?
Poleg tega pa me se zanima kje naj vidim morebitne napake pri delovanju
RAID-a (ce se en disk pokvari - kako to vidim preden se sistem usuje)? Kaj
zato moram imeti poseben software od PROMISE-ta?

Hvala za vse in lp,
Dezo