[LUGOS] Predavanja...

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pon Jul 1 00:36:18 CEST 2002

On Mon, 1 Jul 2002, David Klasinc wrote:

>  Ima kdo 3, 4 in 5 Julija (sreda, cetrtek, petek) cas predavati osnove Linuxa
> srednjesolcem na poletni soli racunalnistva, ki jo organizira ZOTKa? Zadeva
> poteka na fakulteti za racunalnistvo v Ljubljani. Sola bi trajala cel dan z
> odmorom za kosilo.
>
> Predavatelj dobi kosilo in tudi simbolicno nagrado (denarno) od ZOTKe. Jaz ga
> pa povabim na post LiFe9 vecerjo, kjer se bodo sibile mize... :)
Imel bi pripombo glede simbolicnega placila in obrokov.

Ker sem eden od predavateljev, oz. vodij videokonfencne tocke v MS, lahko
opozorim, da so za predavatelje, oz. vodje, namenjeni honorarji, ki niso
ravno simbolicni, zato predlagam, da se tudi v gornjem primeru sodelujoce
povabi k sodelovanju z natancno dolocenim honorarjem. Tovrstne dejavnosti
niso ravno macji kaselj in predavatelj si zasluzi posteno placilo, ne le
simbolicno in par obrokov, nekdi drugi pa bo na njegov racun ...

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 5 381 265;  +386 (0)2 5 381 266

Dodatne informacije o seznamu lugos-list