Latency timer

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Tue Jan 1 10:37:06 CET 2002

Hi

Pred dnevi sem v eno od mašin vgradil Teleosovo ISDN kartico na PCI vodilu.
Prevedel sem jedro in vse ostalo potrebno in nastavil ISDN. Vse je delovalo,
dokler nisem ponovno prevedl jedra brez podpore za sound in video. Za sound
uporabljam OSS in sound deluje. Če startam isdn z /etc/rc.d/init.d/isdn start
potem ISDN deluje v redu, naloži gonilnike itd. Če to dam v boot, da se
izvede med bootanjem mašine, pa skoraj pri koncu dobim

PCI: Setting latency timer of device 00:02.0 to 64

In tu mašina zamrzne. Kje bi bil lahko problem. Če se pa mašina slučajno
zažene pa mi ISDN ne deluje, kliče in takoj prekine povezavo.

--
Lep pozdrav

Davor Guttierrez