[LUGOS] mount

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Tue Jan 29 21:11:57 CET 2002

Dne torek 29. januar 2002 19:47 ste napisali:

> [...]

Koliko sem lahko pri sebi ugotovil Linux vedno doda x atribut ce posnames nek
fajl na vfat particijo (atribut je samo fiktiven, saj ga na particijo ne more
zapisati). Če sem mu podal pa taksen umask, da x atributa ni bilo, pa tudi po
mapah nisem mogel iskati, ki pa potrebujejo x atribut, saj so sicer na pogled
prazne. Sam sem se s tem že zdavnaj sprijaznil.

Lp Fredi
--
 Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/