[LUGOS] Dostop do cobissa

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Fri Jan 25 16:06:19 CET 2002

Ciao!

> Ja PuTTY lepo dela s sumniki na Linux masinah, Cobissa mi pa
> tudi meni ni uspelo usposobiti. Samo se mi zdi cudno, da je
> tisti knjiznicar v Win3.1 lahko uporabljal sumnike (z
> navadnim win telnetom?).
Ma neki program od cobissa na disketi (nek njihov telnet).

> sa je tisto, kar je sposobno poganjati win31, praviloma povsem dovolj
> za Linux v tekstovnem nacinu.
Jah win3.1 lavfajo na 286-ki, na kateri linux ne lavfa vsaj po mojih
podatkih ne.

> Reflection
To se meni zdi super program, samo dat 60k SIT za en program od katerega
bos uporabljal SAMO telnet za cobiss ... jah to pa mi ni lih po volji
... 60k SIT - to ja dobim en IDE disk od 40Gb :)

Lp,
Dezo