[LUGOS] Dostop do cobissa

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Jan 25 11:47:02 CET 2002

Ciao!

> Zagotovo delujejo: le kot pisavo vzemi Lucida Console ali kaksno New, ki ima
> sumnike.
Sem vzel lucida console pisavo in izbral spodaj "Central european", pa ni
slo. Poskusil sem se tudi igrati z nastavitvami pod Translation pa niti to
ni slo. No zdaj pa ali ne znam ali pa se ne da :)

BTW: Ko izberes lucida console pisavo in central european "Script", ze v
spodnjem okencu vidim ene cudne znake :)

Do cobisa dostopas pa tako, da telnetas na cobiss.izum.si in za username
napises cobiss , no ja ce pa si knjiznicar pa napises tam nekaj drugega
(ne me vprasat kaj, ker ne vem).

Lp,
Dezo