Dostop do cobissa

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Fri Jan 25 09:05:34 CET 2002

Ciao!

Nas knjiznicar ima eno staro kisto in en star telnet client za win3.1 za
dostop do cobiss/opac-a. No ker kista zeza in je za danasnje razmere
prepocasan, bo dobil malo novejso kisto z Win95. Iz cobissa so nam
priporocali ReflectionX za delo s cobiss-om, vendar se mi zdi blesavo
dat 60k SIT za telnet klienta. Kaj kdo ve za kaksno varianto za Win, ki
bi delala normalo s cobiss-om (torej tudi sumniki in tiste njihove tipke
- mislim da F*) - BTW: PuTTY ne delajo sumniki?

Kaj pa pod linuxom - ce bi instaliral linux gor in naredil X -query
<our_server> in iz tam s kakim k_pannel - bi to slo?

Saj jaz bi tudi to probal, vendar bi se moral uskladiti z nasim
knjiznicarjem, za kar bi v tem obcutljivem izpitnem obdobju porabil 2
dni :)

Lp,
Dezo