[LUGOS] Cpanel3

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Jan 23 15:30:47 CET 2002

Plesk 750$, za free varijanto se nisem slisal.=20

Imel sem jo namen narediti sam v kombinaciji BSD/qmai/apache/php+mods po
podobnem principu kot je narejen cPanel, vendar varnejso.

Naj poudarim, da bi se taksno stvar zelo splaca napisat, ce se najde en
team Linux znalcev skupaj, saj je to zelo dober zasluzek, saj lahko za
taksno stvar zaracunas mesecno narocnino in jo prodajas po celem svetu in
ce je dobra, se hitro razve za taksne stvari. Samo predlog tistim, ki
nimajo kaj delat, mene lahko vzamete za svetovalca in potem za zadevo
skomercializirat :}

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 23.Jan 2002 @ 15:26 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key